Mijn aller eerste avond op Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Mijn aller eerste avond op Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Mijn aller eerste avond op Kos

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

30 April 2012 | Griekenland, Kos

Kalimèra,

Ik ben dan eindelijk op mijn bestemming gekomen. Gisteren middag zijn we rond 12.30 vertrokken richting Eelde. Het ging natuurlijk weer niet zoals het hoort. We waren de sleutel kwijt van mijn koffer... al 1,5 aan het zoeken waar hij toch kan zijn, maar uit eindelijk toch gevonden tussen mijn kleren IN de koffer. Haha! Eenmaal op Eelde aangekomen en we wilden inchecken, ging ook niet alles volgens plan, waardoor ik na het inchecken gelijk door moest door de duoane en wachten totdat we het vliegtuig in konden lopen. Echt rustige afscheid was het niet. We konden niet nog even gezellig met het gezin wat drinken, maargoed. Verder heb ik wel goede reis gehad. Ik kwam gisteren hier om 20.45 aan (Griekse tijd). Ik werd goed ontvangen door mijn stage begeleidster. Ze is echt heel vriendelijk en kan wel goed met haar al vinden. Ik heb ook gelijk kennis gemaakt met mijn andere '' collega's '' die voor andere touroperators werken. We hebben nog even gewacht op het andere vlucht die een uur later dan mij kwam. Daarna ging ik mee in de bus naar Kos-Stad om de gasten naar hun verblijven te brengen. Het lijkt mij erg leuk om te doen nu al, maar wel moeilijk in het begin. Je moet best veel info vertellen in 1 x. Rond uurtje of 23.15 kwam ik aan in mijn eigen appartement. Het is klein maar fijn. Alles is aanwezig wat nodig is. Alleen nog geen kookplaat, maar misschien word dat nog geregeld. Ik heb eventjes klein beetje ingericht en daarna ben ik lekker gaan slapen. Het was wel even wennen vannacht. Je hoorde wel overal geluiden en de zon scheen al vroeg door de gordijnen heen, wat natuurlijk niet onaangenaam is.. haha. Straks om 9.30 ga ik samen met mijn stagebegeleidster hotels bezoeken en mee kijken hoe ze welkomstbijeenkomst geeft etc. en daarna nog even naar het kantoor. Het word weer erg spannende dag vandaag, maar de kop is eraf. Foto's van appartement komen vanavond of morgen wel op mijn site te staan.

Tot snel weer!


  • 30 April 2012 - 06:33

    Oma En Opa:

    Lieve Jarolien,
    Mooi dat je goed bent aangekomen
    en goed bet opgevangen door je
    collega,s wij kijken met belangstelling
    ui naar vogende reisverslag
    Oma en Opa

  • 30 April 2012 - 19:32

    Mama En Wout:

    Lieve Jarolien,

    Leuk om je eerste verslag te lezen, en dat de eerste indruk goed is, aan het mooie weer zal het niet liggen. En we kijken uit naar de foto's.

    Liefs Mama en Wout.

  • 01 Mei 2012 - 11:06

    Papa En Niek:

    Ook Lieve Jaroien

    Mooi meid geniet er van, en laat de indrukken van de eerste dagen lekker op je in werken.

    Liefs Papa en Niek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 21581

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: