Even berichtje uit het warme Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Even berichtje uit het warme Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Even berichtje uit het warme Kos

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

11 Juni 2012 | Griekenland, Kos

Zo en dan zijn we alweer 11 juni 2012 gepasseerd. Jeetje, wat gaat het toch snel. Zit hier alweer 1,5 maand!! Dagen vliegen voorbij.. Tja echt nieuwe dingen heb ik niet echt te vertellen. Alle werk gaat zijn gangetje en kom steeds meer in mijn ritme. De basis was dus al gelegd, dus nu meer dingen bijleren en doen zoals klachtenafhandeling, busschema's maken etc. Het werk bevalt mij zo goed tot nu toe. Elke dag is gewoon weer anders. Andere gasten, andere vragen en ander soort administratie dat je steeds maakt dus het is echt leuk. Sinds deze week zijn de temperaturen erg omhoog gegaan. We hebben inmiddels al 33 graden bereikt. Ik fiets nog steeds alles rond hier in Kos stad dus ik verkleur al mooi. Zelfs mijn voet is bruin en mijn tenen zijn wit door het dragen vn mijn hakken.. haha dus moet maar binnenkort mijn tenen bijkleuren ;) Straks gaan we waarschijnlijk wel regelen dat ik een scooter krijg want het word nog veel warmer en straks word het ook nog drukker in het hoogseizoen. Dan is het handiger dat je je makkelijk kunt verplaatsen van A naar B en van B naar C etc. Afgelopen zaterdag avond met mijn collega en nog een paar anderen voetbal gekeken bij Fila Rakia. De sfeer zat er goed in. Sfeer is hier duizendmaal leuker dan in Nederland :) haha, maaargoed het mocht helaas niet baten... Nederland verloor... we baalden super erg.. daarna maar ff een afzakkertje genomen in het Hoek. Daarna zouden we gaan slapen maar belanden in de barstraat.. was weer een uurtje of 02.30 geworden.. onverwachts erg gezellig. We zouden nog ff 1 drankje doen maar werd uiteindelijk nog meer .. haha.. De volgende dag moest ik weer om 8.00 op de bus zitten voor de transfer naar de luchthaven.. poeeeh ik had geen oog dicht gedaan die nacht (geen idee waardoor het kwam) De volgende dag werd ik wakker om 7.00.. maar 1 uurtje geslapen, hup onder de douche en op naar het kantoor waar onze bus stond. Nou ik was kapot.. kon ook al geen ontbijt binnen krijgen (dat krijg ik sowieso al slecht binnen s ochtends ) maar nu nog minder.. maarja ik heb het weer overleefd gisteren!! Smiddags even een siesta gehouden. Van 13.30 tot uurtje of 17.00 geslapen! HEERLIJK!! Tussendoor nog wel even wakker geworden door de aardbeving. Bed trilde heen en weer en de lampen.. Ook weer gelijk meegemaakt hoe dat was. ;) Daarna maar pizzatje gegeten en toen weer op naar de luchthaven. Ik was er weer helemaal erbij. Na de luchthaven nog even met collega van Sunweb en Arke wat gedronken en gegeten en daarna heerlijk mijn bedje ingekropen. Vandaag weer dagje info's gegeven en nu net klaar met dagje werken (20.30) Nu heerlijk relaxt op het balkon. Morgen weer dagje kantoor en bezoekmomenten. Zo gaan de dagen echt super snel voorbij. Met mijn collega kan ik het ook nog steeds goed vinden ;) Ik ben super blij met mijn bestemming en stageplek!! Ik had al gezegd tegen Leonie, hoe langer ik hier ben, hoe langer ik wil blijven.. Haha! Straks als ik weer terug kom in oktober.. moet er niet aandenken.. weer in de kou.. pff :( maarja dat duurt nog wel heel erg lang gelukkig nog!! Nou weer even een kleine update. Ik laat snel weer wat van mij weten ;)

Kali nichta !!

  • 11 Juni 2012 - 20:13

    Timmeh!:

    Jaro! Waag het maar niet om daar te blijven, want dan zit ik met een wat moedeloze vriendin 'opgescheept'....

    Ik zie je al zitten op je balkonnetje met een wijntje. Heerlijk!

    Fijn dat alles zo voorspoedig verloopt.

    PS: Ik snap dat dit natuurlijk vooral algemene verhalen zijn, maar zou je in jouw volgende reisverslagen wat meer detaills willen treden. Griekse mannen, stapavonden etc. haha:D

    Adío Djaro!

  • 11 Juni 2012 - 20:15

    Albertine:

    Hallo Jarolien,
    Hier een berichtje vanuit een regenachtig "de Schiphorst". Wat heerlijk dat je het daar zo naar je zin hebt. Begrijp dat je dagen goed gevuld zijn. Kan je wel zeggen dat m'n dochter je wel mist hoor!!maar ze komt gauw bij je op visite haha! Wel meiske, veel werkplezier daar in het verre Kos toegewenst en lieve groetjes van ons allemaal!!

  • 12 Juni 2012 - 19:14

    Ada:

    Hoi jarolien,

    Fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Volgens mij ben jij geknipt voor dit vak. Alles wat je doent vind je leuk en je bent ook zo enthousiast.
    De temperaturen zijn daar prima hier is het mooie weer ver te zoeken.
    Kun je niet wat deze kant opsturen!!!!!
    Nou de groetjes van on allemaal.

  • 13 Juni 2012 - 10:48

    Jannie:

    Hey Jarolien,

    Blij dat je het zo naar je zin hebt,
    ik heb er ook geen moment aan getwijfeld hoor! Zoals je verteld is het daar elke dag feest, wij hebben dit weekend feest in Nijeveen.
    Zal samen met Koos en Geesje op je Kos avontuur proosten!!!!!!!!!!!
    Meid veel plezier in werk en vrije tijd DOEI.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 21483

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: