3e dag op Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu 3e dag op Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

3e dag op Kos

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

02 Mei 2012 | Griekenland, Kos

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een kort reisverslagje. Maandag hele dag meegelopen en dus mee geweest naar de welkomstbijeenkomsten. Was leerzaam en leuk om te zien. Straks moet ik het zelf doen natuurlijk. Ze vertelde ook wel dat ze wel soms voor 90 man moet spreken. Dat vind ik wel erg spannend als ik dat ook zo moet doen, maar ook dat komt vast en zeker allemaal goed. Daarna zijn we op kantoor geweest voor wat werk. Na het kantoor hadden we weer bezoekuren bij hotels. Eenmaal dat klaar was tegen uurtje of 19.30 gingen we lekker BBQ-en bij Blue Phoenix wat OAD ook had gepromoot bij de OAD gasten. Dat was een gezellige avond en daarna nog even de kroeg in geweest. Ook dat was zeer gezellig, maar niet zo laat, want de volgende dag gingen we naar Bodrum. Dus moest van mijzelf wel fit zijn haha. Dinsdag dus dagje naar Bodrum geweest. Was erg leuk om mee te maken en het Turkse cultuur te ontdekken. Het was ongeveer een uurtje met de boot, dus niet heel erg lang. Ik ben samen met Leonie (stagebegeleidster) een rondje gedaan in Bodrum. Leuke winkeltjes. Op de markt natuurlijk ook nog even geweest. Jeetje, wat was die groot. Nog nooit zon grote markt gezien en maar trekken aan je. Special price.. haha. Maargoed was leuk dagje en gezellig en natuurlijk ervaring opgedaan zodat ik deze excursie goed kan verkopen. Rond uurtje of 17.30 waren weer op het vertrouwde Kos. We hebben eerst een heeeeerlijk schepijs gehaald en daarna nog even naar het kantoor gegaan om wat dingetjes te regelen. Rond uurtje of 20.30 haalden we even wat eten op en aten we het thuis op het balkon even op. Ik was daarna ook kapot. Ik ben dus na het eten lekker gaan douchen en eventjes gezellig geskypd met de familie en daarna lekker gaan slapen. Vandaag moest ik om half 9 alweer weg voor het eilandtour. Dat was ook erg leuk en leerzaam. Veel plaatsjes gezien en ergens met zijn allen wat gegeten. Was ook leuke dag en erg leuke gezellig gasten. Ik ben nu net weer terug (16:00) van het eiland tour. Ik heb mijn kamertje maar eventjes verder ingericht en alle spullen uit de koffer gehaald. Nu is het helemaal klaar. De foto's en kaartjes hangen en de kleren liggen in de kast!! :) Zie de foto's. Haha. Straks ga ik nog even rondje fietsen waarschijnlijk om de hotels beetje herkennen en de route. Verder kijken we nog even wat er nog gedaan moet worden. Tot zover deze update.

Liefss uit Kos

  • 02 Mei 2012 - 16:41

    Alien:

    Tjeetje Jaro, wat al een ervaringen in die paar dagen. Zo te lezen is de eerste indruk goed. Boven het verslag staat dat het in Meppel 20 graden is, maar dat wisten we natuurlijk wel. Hoe warm is het daar? Heb je airco in jouw appartement? Liefs van jouw tante

  • 02 Mei 2012 - 17:05

    Fenny:

    Leuk om te lezen! Bekende foto's ook :)
    Wij zijn toen ook een dag naar Bodrum gegaan. Je moet ze een hammam verkopen :) Is super daar
    Veel plezier nog

    Groetjes

  • 02 Mei 2012 - 18:27

    Jarolien:

    @alien haha zeker! Het is hier ongeveer 25 graden. In ieder geval aangenaam temperatuur ;)

  • 02 Mei 2012 - 20:00

    Alet:

    Hoi Jarolien,

    Zo te lezen al heel wat beleeft, in die korte tijd dat je op KOS bent. Mooi dat je het naar je zin hebt, een super leuke stage toegewenst.
    En we zijn benieuwd naar je volgende belevenissen!!

    Groetjes,
    Hendrik,Alet,Dion en Imre

  • 03 Mei 2012 - 10:56

    Chermene:

    Superleuk om je te lezen hoe het met je gaat! Zo te horen heb je het naar je zin, heel veel plezier & ik lees wel weer wat je allemaal meemaakt (:

    xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 21579

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: