Nog 6 dagen.. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen.. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen..

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

23 April 2012 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,

Wat was het weer een top weekend. Nu nog maar 6 dagen.. Het komt nu echt heel erg dichtbij maar ook erg leuk.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
Afgelopen vrijdag vriendinnendagje gehad met mijn beste vriendinnetje. Heerlijk naar de sauna en uiteten geweest. Zaterdag goed bezig geweest voor de studie. Gisteren (zondag) wilde ik ook lekker bezig gaan met de studie etc. Maar toen kwam opeens 10.00 een toeterende auto aan.. Rosemiek en Maaike kwamen mij ophalen plotseling, dus ben ik maar snel gaan douchen etc. en mij helemaal klaargemaakt. Eerst had ik als cadeau pedicure. Mooie gelakte teennageltjes. Daarna bij Maaike thuis een heerlijk high tea gehad. Na de heerlijke high tea kreeg ik een gezichtsbehandeling en werd mijn haar gedaan ondertussen. Erg verwen dagje dus. Tegen 15.00 weer naar huis gebracht, omdat Maaike haar vriendje moest ophalen op het station. Uiteindelijk gingen we eerst naar mijn huis om nog wat te drinken. Althans dat dacht ik.. nou ik loop de woonkamer binnen, stonden daar al mijn familie en lieve vrienden en vriendinnen. Wat een verrassing. Echt super. Echt heel erg genoten. Ook top cadeautjes gekregen. Ik ben er erg blij mee. Het was dus een geslaagd weekend. Rosemiek, Maaike en mama, nogmaals bedankt voor het leuke feest!! Nu deze week focussen op de toetsweek en dan op naar het heerlijke warme Kos!! ;)

  • 23 April 2012 - 16:00

    Mama:

    Lieve Jarolien ,
    Ja het komt nu wel heel dicht bij.maar ik weet zeker dat het je daar ,in het warme Kos goed gaat bevallen. We zullen je zeker volgen.

  • 23 April 2012 - 16:53

    Ryanne:

    Jaro!! Leuk zo'n site!:) Heb m'n e-mail net even ingevuld, blijf ik iig op de hoogte;) Was wel geslaagd feestje he gister! Ik zie je hoop ik deze week nog ff.. liefs x

  • 23 April 2012 - 17:22

    JAER:

    Was inderdaad gisteren errug geslaagd en gezellig. We gaan je missen, maar ach wat is nu een half jaar op een mensenleven :-) . Heeeeel veeeeeel plezier! We kijken uit naar jouw berichten op deze site. Liefs, Jacob, Eva, Romy en Alien

  • 23 April 2012 - 18:01

    Eva:

    Hee Jaro,

    ik volg je nu ook!
    Als ik straks niet meer vaak spreek zal het maar op deze manier moeten!
    Ik wens je alvast heel veel plezier en succes!
    Ik zal je missen!

    X

  • 23 April 2012 - 19:16

    Iris:

    He Jarolien!

    Heel veel plezier:) Maar komt vast goed!! Ik ga je zeker volgen:)! En als je nog eens een keer leuk filmpje wil zien hoor ik het hè! Haha;) geintje!

    Liefs Iris

  • 23 April 2012 - 21:18

    Albertine:

    Hey lief vriendinnetje van onze dochter,
    Natuurlijk willen wij ook graag weten hoe het met je gaat daar in dat verre Kos.
    Maar voor je vertrekt kom je nog even afscheid nemen toch??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 21577

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: