Zo, alweer 4 weken op Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Zo, alweer 4 weken op Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Zo, alweer 4 weken op Kos

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

27 Mei 2012 | Griekenland, Kos

Hallo allemaal, het is weer even een tijd geleden dat ik wat geschreven heb. Ik heb eigenlijk niet veel nieuws meer te vertellen, want alles gaat zijn gangetje. Vorige week donderdag heb ik dus mijn eigen rooster gekregen. Tja alles blijft hetzelfde, alleen je gaat nu zelf alles doen. Het praatje doen in de bus, gaat ook steeds beter en uitgebreider. Het leukste onderdeel van dit werk is de luchthaven werkzaamheden. Je gaat eerst met gasten naar de luchthaven voor vertrek en dat is gewoon leuk om te doen en 9 van de 10 mensen hebben een fijne vakantie gehad, dus zijn vrolijk. Dan ga je naar de aankomsthal om nieuwe gasten te ontvangen en vragen of ze goede reis hebben gehad etc. en dan door verwijzen naar de bus. Dat zijn gewoon de leukste dagen van de week, want je hebt leuk contact met de mensen en het praatje houden in de bus is ook leuk. Verder de informatiebijeenkomsten doe ik dus nu ook zelf. We bouwen het langzaam op naar grotere groepen. Ik ben begonnen in hotels die steeds ongeveer 2 a 4 personen hadden. Dus dat is wel fijn, maar afgelopen week al voor ongeveer 10 man en zo bouwen we het dus op. Morgen ook weer info's geven dus dan ook weer wat grotere groepen. Ik vind het fijn dat we gewoon zo klein mogelijk beginnen, want je moet je verhaal toch wel even goed vertellen en alles natuurlijk. Het is best veel info als je het voor eerst moet doen, maar ik moet zeggen dat ik er nu aardig goed erin kom. Ook excursie verkoop is erg belangrijk en ook dat gaat mij steeds beter af. Na elke week, gaat het weer wat beter en zo straks in het hoogseizoen, dan ben ik er klaar voor, om voor groepen van 30 a 50 man wat te vertellen. We zullen zien :) Afgelopen week, een paar x op stap geweest wat erg gezellig was en laat.. (of vroeg in de ochtend ;) ) maargoed!! :) Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin en krijg steeds meer eigen draai in mijn werk en kan nu ook steeds meer dingen uit mijzelf doen etc. Ook andere collega's van andere organisaties kunnen wij goed mee vinden, dus dat ook wel leuk! Vandaag weer luchthaven ochtend gehad, nu even lekker niksen en dan straks weer op de bus naar de luchthaven en weer terug. Ohja afgelopen donderdag weer wat bijgeleerd over hoe het werkt als gasten kapotte koffers hebben etc. wat op de heenreis is bijvoorbeeld gebeurd. Zo leer ik dus ook weer steeds wat bij in praktijk. Je kunt het beter ervaren en meemaken, zodat je weet wat je de volgende x kunt gaan doen als je alleen bent op het vliegveld. Gisteren heerlijk op de boot gelegen in de zon en ondertussen 3 eilanden bezocht. Het heet ook Lazy Day (1 van onze excursies), echt heerlijk!! Niks doen en gewoon genieten. A.s donderdag komen mijn ouders voor een weekje hier. Daar heb ik echt super veel zin in. Kunnen ze beetje zien wat ik allemaal doe hier en hoe het gaat. Op mij zelf wonen gaat mij ook goed af, ik heb al thuis geleerd hoe het moet,dus red mij hier ook nu. Zelf kleren gewassen en gesopt. Ik ben iemand die graag een schone kamer heeft. Het enigste wat ik wel mis, is de stofzuiger :( We hebben hier wel een bezem, maar dat werkt niet zo goed en is zo gedoe haha.. en om een stofzuiger te kopen, vind ik ook beetje zonde!! Maargoed ook dat went wel weer. Nou ik ga nu maar even lekker verder relaxen. Tot snel weer!!

Bye Bye


ps. Foto's staan bij mijn andere reisverslag van Lazy Day!

  • 27 Mei 2012 - 13:09

    Jordy:

    Nice Jaro, ziet er allemaal mooi uit daar! Niet te hard werken hea;) En niet teveel partyen. Leuk om te lezen dat je steeds meer zelfstandig daar kan en ook mooie foto's. Blue Phoenix is relaxe tent, hebben wij toen met de boys ook vaak genoeg wat gegeten of gedronken!

  • 27 Mei 2012 - 13:13

    Ryanne:

    Leukkk jaro! Gaat vast ook helemaal goed komen straks in het hoogseizoen!:) Leuke foto's ook!! Liefs

  • 27 Mei 2012 - 16:17

    Jannie:

    Hey Jarolien,Wat een prachtige foto,en dan te bedenken dat je er een lazy day bij hebt. Voelt vast goed dat is echt genieten,liefs Jannie

  • 27 Mei 2012 - 17:08

    Clary:

    Hoi Jarolien,
    Wat fijn om te lezen dat je het zo goed bevalt daar!
    Groetjes van ons uit De Lutte

  • 29 Mei 2012 - 06:15

    Trijnie:

    Hoi Jarolien, fijn dat het zo goed gaat en dat het werk zo prima loopt. Fantastische foto's, lekker toch zo'n lazy day!

    Groetjes Henk en Trijnie

  • 29 Mei 2012 - 10:57

    Fam Schrotenboer:

    hallo jarolien
    wat fijn dat je het naar de zin hebt,we lezen met plezier je verslag,en zien die mooie foto,s,prachtig daar.
    veel plezier met je ouders
    lieve groetjes henk nienke alie

  • 31 Mei 2012 - 17:00

    Jan & Marieke:

    Hee nichtje,

    wat super om te lezen dat alles zo goed gaat! En vooral dat je het werk ook erg leuk vind!!! Is wel net zo belangerijk ;-) haha.

    Het uitgaan hoef je daar dus zeker niet te missen lezen we :-P.
    Vind je het leuk als Erik en ik nog een avondje mee komen stappen in de week van 19 juni?? haha

    Veel plezier nog..
    Liefs

  • 01 Juni 2012 - 07:05

    Jarolien:

    He Marieke,

    Natuurlijk vind ik dat leuk!! :) Haha. Waren jullie toch van plan om hier heen te komen haha? En welke acco gaan jullie dan misschien?

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 889
Totaal aantal bezoekers 21484

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: