Hoogseizoen, here we come - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Hoogseizoen, here we come - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen, here we come

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

04 Juli 2012 | Griekenland, Kos

Hallo allemaal,

Nou het is begin juli en jullie weten vast al wat dat betekend. Hoogseizoen komt eraan. Vanaf morgen gaan we het stukken drukker krijgen en steeds meer mensen. Super leuk natuurlijk. Ik heb al mooi dik 2 maanden kunnen leren en leer nu nog steeds wel elke dag iets bij, maar ik ben er klaar voor! Kom maar op!! Met mij gaat het zoals gewoonlijk nog steeds goed. Temperatuur blijft nu gelukkig tot nu toe beetje op dezelfde lijn rond de 35 a 37 graden!!Ik doe alles hier op de fiets, dus ik zal zeker fit blijven. Alhoewel ik moet jullie wel eerlijk vertellen dat de bezoekjes naar de sportschool wel veel minder zijn dan als in het begin van het seizoen. Het is warmer en ook drukker. Dan wil je s avonds lekker relaxen en niks doen.. haha.. Maar mijn collega en ik hebben er iets opgevonden. We tennissen tegenwoordig op het strand. En dat is natuurlijk ook sporten ;) We zijn er heel fanatiek mee geworden, dus eind van het seizoen kunnen we het heel goed. Het is gewoon tennissen met die beach badjes en dan ipv. kleine balletje doen we het met een tennis bal. Vandaag weer opzich normaal dagje gehad. Nu net even HEERLIJK mijn kamertje weer schoon gemaakt. Alles is weer spik en span en ruikt weer fris. Hmmm wat zal ik vanavond weer lekker slapen.. haha! Afgelopen maandag hadden we een verjaardag van een collega van Tui. Was een gezellige avond! Daarna nog even een drankje gedaan in de barstraat. Tja voor de rest niet echt bijzondere dingen te vertellen. Alles gaat nog steeds zijn gangetje. Qua bezoek hoef ik ook niet te klagen. In het begin van het seizoen kwamen mijn ouders een weekje langs. Daarna kwamen mijn neef en nicht. As. zondag komen Ryanne en Sven langs =) Super leuk!! En 6 aug komt Maaike en Tim!! En dan komen mijn broers nog in het naseizoen. Dus ik hoef niet te klagen.. haha! Ohja en a.s zaterdag gaan we waarschijnlijk duiken bij Pserimos.. Super spannend!! Lijkt mij wel beetje eng.. maar gaat vast en zeker goed komen. Het lijkt mij wel heel gaaf en een super ervaring. Als ik geweest ben as. zaterdag dan zet ik zeker foto's bij dit reisverslag en/of op facebook. Maar wat gaat de tijd toch snel.. ik moet er echt nog niet aan denken om naar het koude Nederland gaan in oktober.. brrrrrrr.. maargoed duurt gelukkig nog wel even een poosje ;) nou dit was het weer voor nu. Ik ga even lekker programma's terug kijken.

Adio, kali nichta!!

ps. Ohja ik ben al druk aan het Grieks leren haha..We hebben een buschauffeur die geen Engels kan, dus dan maar Grieks proberen te leren. De basis dingen dan.. ben daar Alien, Jacob, Eva en Romy erg dankbaar voor het leuke woordenboekje ;) Nogmaals bedankt!!

  • 04 Juli 2012 - 18:45

    Maaike:

    Leuk leuk leeeuk meid! En duiken, superrrr gaaf:D Ben heel benieuwd hoe je het vindt! 6 augustus duurt nog even dus heb ik ook nog even de tijd om bruin te worden, mijn streven: ''bruiner zijn dan Jarolien als ik in Kos aankom.'' Haha, wish me gooood luck;) Daaaag, i

  • 04 Juli 2012 - 20:03

    Geesje En Koos:

    Ja lieve dochter ,je hebt het druk maar vooral erg naar je zin daar.Hoe zit dat straks , moeten wij Grieks praten ?,we moeten eigenlijk ook al Deens leren dus we krijgen het nog druk haha. Succes de komende tijd XXX

  • 04 Juli 2012 - 21:08

    Alien:

    Het tweede woordenboekje komt a.s. zondag met Rianne en Sven naar jou toe. Kan de buschauffeur Nederlands leren. :-) Aan alles merken we dat je het naar de zin hebt. Jammer dat wij niet langs kunnen komen. Veel liefs van De Veurdele!!!

  • 05 Juli 2012 - 05:58

    Trijnie:

    Ik lees het al, zelfs voor jou gaat de tijd snel!
    Nu met het hoogseizoen zal het vast heel erg druk worden, maar fijn dat je het zo naar de zin hebt.
    Groetjes van ons allen.

  • 05 Juli 2012 - 16:52

    Jannie En Peter:

    Hey Jarolien,Wat super te lezen wat je allemaal doet.
    Duiken dat is helemaal iets nieuws!!!!
    We zijn erg benieuwd hoe je het vind.
    Het moet prachtig zijn onder water.
    Wij moeten nog 2 weken en hebben dan ook lekker vakantie.
    Heel veel (werk) plezier,en het ga je goed

    Liefs Jannie en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 21487

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: