Nog precies 2 weken - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Nog precies 2 weken - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Nog precies 2 weken

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

15 April 2012 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch weer zo snel voorbij. Nog precies 2 weken en dan ben ik weg uit Nederland. Afgelopen donderdag instructiedag van OAD gehad. Was erg leerzaam en leuk. Ik denk dat ik er nu wel er klaar voor ben. Afgelopen vrijdag heerlijk dagje in Groningen geweest met moeders om praktische spulletjes te halen voor Kos. Nu alleen nog even knallen tijdens de toetsweek en dan zit mijn leerjaar 2 qua theorie er ook alweer erop. Nu nog even genieten van de laatste 2 weken en dan op naar Kos.. :)

  • 15 April 2012 - 17:03

    Alien:

    En? hoe laat vlieg je. Inderdaad 's morgens vroeg?????

  • 15 April 2012 - 17:10

    Jarolien Flinkert:

    Nee tante, mijn ticket was niet gegaan met Schiphol dus het is veranderd. Ik vlieg nu vanaf Eelde en ik ga om 14.40 de lucht in. :) Dus zaterdagavond ben ik er bij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 21583

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: