Nog 28 dagen.. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu Nog 28 dagen.. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jarolien Flinkert - WaarBenJij.nu

Nog 28 dagen..

Door: Jarolien

Blijf op de hoogte en volg Jarolien

01 April 2012 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,

Voor mijn opleiding Toerisme moet ik 20 weken op stage. In leerjaar 1 heb ik 10 weken bij een VVV stage gelopen en nu moet ik 20 weken stage lopen en wilde ik graag in het buitenland doen. Ik ga stage lopen bij OAD als standplaatshostess. Zoals jullie al gehoord hadden, ga ik stage lopen op het prachtige eiland Kos in Griekenland. Het komt steeds dichter bij en ik heb er heel veel zin in. Nog minderen dan 4 weken zit ik er al voor een half jaar. Ik houd jullie op de hoogte hoe mijn stage verloopt.

Groetjes Jarolien

  • 02 April 2012 - 09:38

    Oma EnOpa:

    Wij vinden het hartstikke leuk voor jou
    maar niet voor ons.Maar wij gunnen het je van harte.Kun je zo lang zonder
    al je vriendinnen? Kunnen we via skyp
    nog met je bellen? Wij wensen je een
    heel prettige stage-periodetoe.
    Oma en Opa

  • 04 April 2012 - 21:15

    JAER:

    Leuk dat we je zo kunnen volgen. Ook wij wensen jou natuurlijk een heel fijne stageperiode toe. Laat je niet 'gek' maken door leuke en minder leuke gasten....

    Jacob, Alien, Eva, Romy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

Jarolien

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 21578

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 21 Oktober 2012

Mijn eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: